Trade Marketing
Επιρροή στο Σημείο Αγοράς

Αποκτήστε πλήρη ορατότητα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα προϊόντα σας στα καταστήματα, και δείτε την επένδυσή σας να αποδίδει.

Αποδίδουν τα προϊόντα σας στο μέγιστο;

Πραγματοποιήστε ενέργειες βασισμένες σε δεδομένα με σκοπό τη βελτιστοποίηση της παρουσίας σας και την αποδοτικότητα της επένδυσής σας.

Έχετε το ζητούμενο feedback από το πεδίο;

Χρησιμοποιήστε δεδομένα ραφιών και μάθετε εάν κάθε κατάστημα έχει το σωστό κωδικολόγιο, εάν οι προσφορές εκτελούνται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχετε θέσει, με τα σωστά υλικά POP, και λανσάρετε νέα προϊόντα με ταχύτητα και επιτυχία.

Οι προωθητικές σας ενέργειες αποδίδουν;

Αξιοποιήστε τα δεδομένα ραφιών για να συζητήσετε τις προωθητικές σας ενέργειες και την απόδοση αυτών, όπως επίσης να σχεδιάσετε τις βέλτιστες κινήσεις με τους πωλητές και τα καταστήματα.

Κάντε κάθε κατάστημα, ένα τέλειο κατάστημα

Προσδιορίστε τις διαφορές της πραγματικότητας σε σχέση με την ιδανική εικόνα, επισημάνετε τις βασικές αιτίες αστοχιών και προωθήστε σχέδια δράσης σε όλα τα επίπεδα που έχουν σημασία: κατηγορία προϊόντος, προσωπικό και πελάτες.

Παρακολουθήστε τις προωθητικές σας ενέργειες σε επίπεδο καταστήματος

Μάθετε εάν οι εκπτωτικές σας ενέργειες έχουν φτάσει σε κάθε ράφι, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το promotional budget σας.

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα τιμοληψίας της Trax, μπορείτε να μάθετε εάν τα προϊόντα σας τιμολογούνται στο αναμενόμενο επίπεδο σε κάθε σημείο πώλησης.

Αξιοποιήστε τα δεδομένα ραφιών ώστε να οργανώσετε την εκτέλεση των προωθητικών σας ενεργειών, καθώς επίσης και να αποφασίσετε τις επόμενές κινήσεις σας, εφαρμόζοντας κατάλληλα σχέδια δράσης.

Αποκτήστε πλήρη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται οι εμπορικές σας συμφωνίες στο κατάστημα

Η Trax παρέχει στις αρμόδιες ομάδες σας μια ακριβή εικόνα του τρόπου με τον οποίο εκτελούνται οι εμπορικές συμφωνίες στα καταστήματα.

Οι ομάδες σας θα μπορούν να αποκτήσουν και να μοιράζονται ουσιαστικές πληροφορίες και δεδομένα σχετικά με τη συμμόρφωση των καταστημάτων, να ενθαρρύνουν μια σχέση συνεργασίας με τους συνεργάτες λιανικής και να προωθήσουν την ανάπτυξη των προϊόντων σας σε κάθε κατηγορία.

Παρακολουθήστε τις τιμές των προϊόντων σας

Η Trax βοηθά το Τμήμα Marketing να ενημερωθεί έγκαιρα εάν οι εκπτωτικές σας ενέργειες έχουν φτάσει σε κάθε ράφι, διασφαλίζοντας ότι τα εκπτωτικά προϊόντα και οι προσφορές θα φτάσουν στον καταναλωτή, ενισχύοντας την πιστότητα των πελατών σας.

Χρησιμοποιώντας δεδομένα τιμών σε επίπεδο καταστήματος, βεβαιωθείτε πως τα προϊόντα σας τιμολογούνται σωστά σε κάθε σημείο πώλησης και πως τα προωθητικά προϊόντα φτάνουν στον τελικό αποδέκτη.

Διεκδικήστε το μερίδιο ραφιού που σας αναλογεί

Η σωστή τοποθέτηση των προϊόντων είναι το κλειδί της επιτυχίας. Η διασφάλιση πως τα προϊόντα σας διαθέτουν επαρκή χώρο στα ράφια σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας είναι κρίσιμης σημασίας για την επίτευξη των στόχων σας.

Οι τεχνολογικές λύσεις της Trax καθιστούν πολύ πιο εύκολη τη μέτρηση του μεριδίου σας στην αγορά και διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα σας αποκτούν το χώρο που τους αναλογεί στο ράφι, με τα συμφωνηθέντα πρόσωπα σε κάθε κατηγορία, σε κάθε κατάστημα. Θα έχετε μία σαφή εικόνα για το πώς αποδίδει η ομάδα πωλήσεών σας, πού βρίσκονται τα κενά σας και πώς αυτά τα δεδομένα εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου. Παράλληλα, θα ανακαλύψετε ευκαιρίες ανάπτυξης και θα πραγματοποιήσετε επιτυχημένα λανσαρίσματα νέων προϊόντων.

Παρακολουθήστε τη διανομή σας για κάθε κωδικό, σε κάθε κατάστημα

Η Trax βοηθά βοηθά τις ομάδες πωλήσεων να αποκτήσουν σαφή εικόνα ως προς τη συμμόρφωση των καταστημάτων σχετικά με τη διανομή των προϊόντων σας σε όλα τα επίπεδα: ανά κατηγορία, ανά συνεργάτη λιανικής, ανά τύπο καταστήματος, ανά ιεραρχία προϊόντος, ανά κατάστημα, ανά SKU, ό,τι εσείς επιθυμείτε!

Έλεγχος & παρακολούθηση ανταγωνισμού

Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία και το εξειδικευμένο προσωπικό της Trax για να παρακολουθείτε στενά τον ανταγωνισμό και αποκτήστε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις στρατηγικές τιμολόγησης, τις τάσεις της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με την τοποθέτηση προϊόντων στο ράφι, τις στρατηγικές μάρκετινγκ και την κυκλοφορία νέων προϊόντων. Εντοπίστε πιθανές απειλές ή ευκαιρίες στην αγορά και προσαρμόστε τις στρατηγικές σας ανάλογα. Δεδομένου του έντονου ανταγωνισμού μεταξύ των brands στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό για τις εταιρείες να παραμείνουν σε εγρήγορση, να είναι πλήρως ενημερωμένες και να βελτιώνουν συνεχώς τα προϊόντα τους.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;